۲۰۲۰ آخرین فرصت برای مقابله با تغییرات اقلیمی

۲۰۲۰ آخرین فرصت برای مقابله با تغییرات اقلیمی

به گزارش لوازم حیوان خانگی گروه های محیط زیستی در انگلیس اخطار دادند كه سال ۲۰۲۰ آخرین فرصت جهانیان برای مقابله با پدیده تغییرات اقلیمی و حفظ طبیعت است.


به گزارش لوازم حیوان خانگی به نقل از ایسنا، مدیران دو گروه محیط زیستی اخطار دادند: سال میلادی جدید آخرین فرصت است تا جهانیان را برای مقابله با نتایج تغییرات اقلیمی و حفظ جوامع و طبیعت گردهم آوریم.
مدیران دو آژانس دولتی در انگلیس اظهار داشتند كه تغییرات اقلیمی و خسارت های ناشی از آن بر طبیعت با نتایج فاجعه باری همراه می باشد.
در گزارشی كه ماه اكتبر در انگلیس به چاپ رسید مشخص شد دو پنجم (حدود ۴۱ درصد) از تعداد گونه های حیات وحش در این كشور طی ۵۰ سال قبل كاهش پیدا كرده و ۱۳ درصد از گونه های بررسی شده با خطر انقراض روبرو هستند.
این هشدارها بعد از حصول پیشرفت های ناچیز در مذاكرات اقلیمی سازمان ملل در مادرید و قبل از مجموعه ای از نشست های بین المللی سال ۲۰۲۰ منتشر گردید.
به گزارش روزنامه ایندیپندنت، به قول كارشناسان انگلیسی سال ۲۰۲۰ آخرین فرصت است تا جهانیان در كنار یكدیگر تصمیم قاطعی برای مقابله با تغییرات اقلیمی اتخاذ كنند و با كاهش گونه های حیات وحش كه در سال های اخیر شاهد آن بوده ایم مقابله شود. چالش های زیست محیطیِ تغییرات اقلیمی و از بین رفتن طبیعت به شكل اساسی با یكدیگر مرتبط هستند. تغییرات اقلیمی به اكوسیستم ها صدمه می زند و تحلیل رفتن محیط های طبیعی عامل انتشار گازهای موثر در بروز تغییرات اقلیمی است.




منبع:

1398/10/11
12:11:49
5.0 / 5
4198
تگهای خبر: اقلیم , حیات وحش , گونه , محیط زیست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
petpart لوازم حیوان لوازم حیوانات خانگی

تگهای لوازم حیوان خانگی پت پارت

PetPart لوازم حیوان خانگی

لوازم حیوانات خانگی

petpart.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم حیوان خانگی محفوظ است