خیزش گرد و خاك در بعضی مناطق كشور

خیزش گرد و خاك در بعضی مناطق كشور

لوازم حیوان خانگی: مدیركل پیش بینی و آگهی سریع سازمان هواشناسی از خیزش گرد و خاك در مناطق شرقی و برخی استان های كشور طی پنج روز آینده آگاهی داد.



احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: برپایه تحلیل آخرین خروجی مدلهای هواشناسی طی بعد ازظهر و اوایل شب امروز و فردا (۲۷ و ۲۸ مرداد) برای بخش هایی از استان های آذربایجان غربی، كردستان، كرمانشاه، فارس، هرمزگان و جنوب كرمان افزایش ابر، بارش پراكنده، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیشبینی می شود.

وی افزود: در پس از ظهر روزهای سه شنبه تا پنجشنبه (۲۹ تا ۳۱ مرداد) برای جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب فارس افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.

وظیفه با اشاره به اینكه طی این مدت برای سایر مناطق كشور آسمانی صاف پیشبینی می شود، خاطرنشان كرد: طی پنج روز آینده در نواحی شرقی كشور بخصوص در منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاك خواهیم داشت.

به گفته مدیركل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی طی پنج روز آینده در بخش هایی از سمنان، یزد، اصفهان، قم و شرق كرمان وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد، خیزش گرد و خاك و كاهش دید افقی دور از انتظار نیست.

وظیفه در انتها درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار داشت: آسمان تهران فردا (۲۸ مرداد) كمی ابری گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداكثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۹ مرداد) صاف گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداكثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیشبینی می شود.





منبع:

1398/05/27
13:41:37
5.0 / 5
4548
تگهای خبر: بارش , گرد و خاك , هوا , هواشناسی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
petpart لوازم حیوان لوازم حیوانات خانگی

تگهای لوازم حیوان خانگی پت پارت

PetPart لوازم حیوان خانگی

لوازم حیوانات خانگی

petpart.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم حیوان خانگی محفوظ است