صوت؛

اعتراف معاون استاندار لرستان هزاران هكتار جنگل را نابود كردیم

اعتراف معاون استاندار لرستان هزاران هكتار جنگل را نابود كردیم

لوازم حیوان خانگی: خرم آباد- معاون عمرانی استانداری لرستان اعتراف كرد كه برای انجام كارهای عمرانی هزاران هكتار جنگل را نابود كرده اند و حالا مدافع محیط زیست شده اند!



به گزارش لوازم حیوان خانگی به نقل از مهر، احمد مرادپور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان امروز در نشست با اعضای تشكل های زیست محیطی خرم آباد، به تخریب هزاران هكتار جنگل اعتراف كرد.
وی در سخنانی پیرامون وضعیت معادن متروكه و بدون صرفه اقتصادی در استان اظهار داشت: معدن هایی كه متروكه هستند خصوصاً در راه شهرستان دوره چگنی، و به صرفه نیستند را باید به حالت اول برگرداند؛ این معادن باید تسطیح شوند و كل منطقه تخریب شده دوباره بازسازی شود.
ما طبیعت را نابود كردیم؛ حالا شده ایم مدافع محیط زیست
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به اینكه معادن موجود در راه شهرستان چگنی واقعا آدم را ناراحت می كند، اشاره كرد: نمی دانم چرا معادن همه به شكلی لب جاده واگذار شده اند، حداقل از منظر مسافر و كسانی كه رفت و آمد می كنند صحنه دلخراشی است كه وسط درخت های بلوط چنین برداشتی در معادن شده است. مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی نماید.
فایل آنرا از اینجا دانلود كنید: audio/mp3
مرادپور افزود: این سوژه از كارهایی بوده كه توجیه فنی و اقتصادی نداشته ایم، تنها زدیم و خراب كردیم؛ آن زمان من و آقای سیفی هم بودیم، حالا ما دوتا شده ایم مدافع محیط زیست!
وی با تاكید بر اینكه من به دست آقای سیفی در جهاد استخدام شدم و ما طبیعت را نابود كردیم، اضافه كرد: باید قبول نماییم، كارهایی كه خراب كرده ایم را باید بپذیریم و حالا آرام آرام وضعیت را درست نماییم.
به اسم جاده روستایی هزاران هكتار جنگل را خراب كردیم
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به اینكه به اسم جاده روستایی هزاران هكتار جنگل را خراب كردیم، اظهار داشت: بلد نبودیم راه بسازیم و بولدوزر می گذاشتیم و می زد همه چیز را خراب می كرد؛ در صورتی كه راهسازی چارچوبی دارد.
مرادپور افزود: امروز تاكید كرده ایم كه كارهای صنعتی و عمرانی حتما پیوست محیط زیستی داشته باشد؛ فتحی بیرانوند مدیركل محیط زیست لرستان هم سخت گیرانه كار می كنند و ما گاهی رایزنی می نماییم به جهت اینكه كارهای عمرانی و صنعتی نخوابد كوتاه بیایند تا كار انجام شود!

1397/09/01
21:28:15
5.0 / 5
4519
تگهای خبر: آب , جنگل , زیست محیطی , محیط زیست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
petpart لوازم حیوان لوازم حیوانات خانگی

تگهای لوازم حیوان خانگی پت پارت

PetPart لوازم حیوان خانگی

لوازم حیوانات خانگی

petpart.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم حیوان خانگی محفوظ است