هوای تهران امروز سالم می باشد

هوای تهران امروز سالم می باشد

لوازم حیوان خانگی: مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران اظهار داشت: طبق نتایج پیش بینی كیفیت هوا، با وجود افزایش نسبی غلظت آلاینده ها در بعضی ساعات امروز (۶ اسفندماه)، شرایط كیفیت هوای سالم در بیشتر مناطق شهر تهران برقراراست.



حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا افزود: برمبنای پیش بینی های انجام شده در شركت كنترل كیفیت هوا، با افزایش میزان ناپایداری جوی طی امروز (۶ اسفندماه) نسبت به روز پیشین، برای برخی ساعات صبحگاه افزایش میزان ابرناكی، بارش پراكنده باران و در بعدازظهر وزش باد موثربه بزرگی ۳ تا ۵ متربرثانیه از سمت نواحی غربی - شمال غربی انتظار می رود.

وی در ادامه اظهار داشت: این وضعیت جوی تا فردا (۷ اسفندماه) كم و بیش ادامه خواهد داشت و از بعد ازظهر همراه با افزایش میزان ناپایداری جوی بر سرعت وزش باد در بعضی ساعات افزوده می شود و بارش باران در بعضی ساعات شبانگاه دور از انتظار نخواهد بود. همین طور دما تا روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.

مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوا اضافه كرد: انتظار می رود فردا (۷ اسفندماه) كاهش نسبی در غلظت برخی آلاینده ها مشاهده شود و وضعیت كیفیت هوای بیشتر مناطق پایتخت در شرایط سالم قرار داشته باشد.

شهبازی درانتها با اشاره به اینكه طی ۲۴ ساعت گذشته میانگین كیفیت هوای تهران ۷۶ و هوا در شرایط سالم بود، اظهار داشت: این شاخص الان ۸۶ و هوا در شرایط سالم می باشد.




1397/12/06
14:32:32
5.0 / 5
4458
تگهای خبر: آلاینده , بارش , شاخص , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
petpart لوازم حیوان لوازم حیوانات خانگی

تگهای لوازم حیوان خانگی پت پارت

PetPart لوازم حیوان خانگی

لوازم حیوانات خانگی

petpart.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم حیوان خانگی محفوظ است