بارش باران در سواحل دریای خزر

بارش باران در سواحل دریای خزر

به گزارش لوازم حیوان خانگی مدیركل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: طی پنج روز آینده برای سواحل دریای خزر بارش باران پیشبینی می شود و برای امروز( ۵ شهریور ماه) بارش خفیف در بعضی مناطق استان اردبیل و شمال استان آذربایجان شرقی دور از انتظار نیست.



احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا اظهار كرد: فردا (۶ شهریورماه) در ارتفاعات البرز شرقی در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و شمال چهارمحال و بختیاری بارش پراكنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیشبینی می شود.

مدیركل پیشبینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی اضافه كرد: پنج شنبه و جمعه (۷ و ۸ شهریور ماه) برای شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل رشد ابر و رگبار پراكنده گاهی همراه با رعد و برق قابل پیشبینی است.

وظیفه در انتها درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهار داشت: فردا (۶ شهریورماه) آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. دمای هوا در گرم ترین زمان به ۳۶ درجه سانتیگراد و در خنك ترین زمان به ۲۵ درجه سانتیگراد می رسد. آسمان پایتخت پنجشنبه (۷ شهریورماه) صاف تا كمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیشبینی می شود و دمای هوادر گرم ترین و خنك ترین زمان به ترتیب ۳۵ درجه سانتیگراد و ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.




1398/06/05
13:27:14
5.0 / 5
4311
تگهای خبر: بارش , هوا , هواشناسی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
petpart لوازم حیوان لوازم حیوانات خانگی

تگهای لوازم حیوان خانگی پت پارت

PetPart لوازم حیوان خانگی

لوازم حیوانات خانگی

petpart.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم حیوان خانگی محفوظ است