اخطاریه هواشناسی درباره تشدید آلودگی هوای تهران و چهار شهر دیگر

اخطاریه هواشناسی درباره تشدید آلودگی هوای تهران و چهار شهر دیگر

به گزارش لوازم حیوان خانگی بر مبنای اعلام سازمان هواشناسی طی فردا و پس فردا (۲۴ و ۲۵ آذرماه) كیفیت هوای شهرهای تهران، كرج، اراك، اصفهان و قزوین در شرایط ناسالم برای همه گروه ها قرار می گیرد.



به گزارش لوازم حیوان خانگی به نقل از ایسنا بر مبنای اخطاریه سازمان هواشناسی فردا (۲۴ آذرماه) در شهرهای تهران، كرج، اراك و اصفهان و پس فردا (۲۵ آذرماه) در شهرهای تهران، كرج، قزوین، اراك، اصفهان میزان آلودگی هوا به حد ناسالم برای تمام گروه ها می رسد.

در این شرایط سفارش می شود مبتلایان به بیماری های قلبی یا ریوی، سالمندان و كودكان از فعالیت طولانی و سنگین خارج از منزل اجتناب كنند و افراد دیگر فعالیتهای طولانی یا سنگین خارج از منزل را كاهش دهند و تمهیدات لازم برای كاهش تردد شهری اتخاذ شود.

سازمان هواشناسی در اخطاریه دیگری نسبت به پایداری هوا در تبریز و مشهد اخطار داد. بر این اساس فردا (۲۴ آذرماه) در تبریز و پس فردا (۲۵ آذرماه) در تبریز و مشهد كیفیت هوا تا حد ناسالم برای گروه های حساس كاسته می شود ازاین رو خودداری از تردد غیرضروری در سطح شهر بخصوص برای كودكان، افراد مسن و بیماران تنفسی و قلبی سفارش می شود.




1398/09/23
22:27:43
5.0 / 5
4254
تگهای خبر: آلودگی , كیفیت , هوا , هواشناسی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
petpart لوازم حیوان لوازم حیوانات خانگی

تگهای لوازم حیوان خانگی پت پارت

PetPart لوازم حیوان خانگی

لوازم حیوانات خانگی

petpart.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم حیوان خانگی محفوظ است