رئیس اداره محیط زیست شاهرود:

شكارچیان متخلف در شاهرود دستگیر شدند

شكارچیان متخلف در شاهرود دستگیر شدند

به گزارش لوازم حیوان خانگی رئیس اداره محیط زیست شاهرود بابیان اینكه شكارچیان متخلف به همراه سرنشینان خودرو در راه طرود-شاهرود متوقف شدند، اظهار داشت: این متخلفان دستگیر و از آنها لاشه شكار كشف شد.



علی اكبر قربانلو در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینكه بعد از اطلاعات واصله در خصوص وجود خودرو سواری شكارچیان غیر مجاز مأموران یگان حفاظت محیط زیست شاهرود بلافاصله وارد عمل شدند، اظهار داشت: در نخستین ساعات بامدادان روز گذشته با هماهنگی دادستان و عوامل پلیس امنیت شاهرود سه اكیپ در راه محور روستای طرود -شاهرود استقرار یافتند.
وی ضمن بیان اینكه متخلفان با مشاهده خودروی سازمانی محیط زیست مبادرت به فرار كردند، اضافه كرد: بعد از تعقیب و گریز كوتاه و عدم توانایی راننده در كنترل خودرو از مسیر جاده اصلی خارج و پس با برخورد با تلی از خاك متوقف گردید.
رئیس اداره محیط زیست شاهرود بابیان اینكه راننده كه از شكارچیان بیرحم روستای طرود به همراه سرنشین دیگر دستگیر و تحویل پلیس امنیت داده شدند، اظهار داشت: از داخل خودروی متخلفان یك قبضه سلاح گلوله زنی سیمینف غیر مجاز به همراه مقادیری مهمات قاچاق بعلاوه لاشه تازه شكار شده یك رأس كل وحشی كشف و توقیف شد.
قربانلو بابیان اینكه در خبر دیگری با همكاری عوامل انتظامی و اطلاعات بخش بسطام چند قبضه سلاح و مقادیر زیادی گوشت شكار و دیگر متعلقات از منزل و باغ كشف و متهم بازداشت شد، در ادامه اشاره كرد: از این شكارچی مجموعاً چهار رأس شكار از متخلف كشف شده است.
وی ضمن قدردانی از فرمانده انتظامی بخش بسطام و اطلاعات كه موفق به دستگیری این شكارچی بی رحم و سوداگر مرگ شدند، اضافه كرد: مقداری زیادی فشنگ گلوله و ساچمه و چهار پاره و سه دستگاه دوربین شكاری و یك قبضه كلت نیز كشف و توقیف شد.

1399/02/04
20:15:04
5.0 / 5
3412
تگهای خبر: حفاظت , دستگاه , شكار , شكارچیان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
petpart لوازم حیوان لوازم حیوانات خانگی

تگهای لوازم حیوان خانگی پت پارت

PetPart لوازم حیوان خانگی

لوازم حیوانات خانگی

petpart.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم حیوان خانگی محفوظ است