انوشه عنوان كرد؛

در ۱۲ سال قبل حتی یک ون به دولت تحویل نداده ایم

در ۱۲ سال قبل حتی یک ون به دولت تحویل نداده ایم

به گزارش لوازم حیوان خانگی، معاون امور شهرداری های و دهیاری های کشور اظهار داشت: در ۱۲ سال قبل هیچ تحویل خودروی ون به دولت نداشتیم.



به گزارش لوازم حیوان خانگی به نقل از مهر، سید سجاد انوشه اضافه کرد: مبحث حمل و نقل ریلی در سالهای گذشته به آن پرداخته شده است، اما اگر بخواهیم با آمار صحبت نماییم از آغاز انقلاب تا به پیش از دولت سیزدهم حدود ۲۰۰۰ واگن در کشور وارد شده و مورد استفاده قرار گرفته است.
وی افزود: از آغاز دولت سیزدهم تا به امروز ۱۱۲ درصد افزایش داشتیم، قریب به ۹۴۵ واگن وجود داشت مع پیش پرداخت آنها انجام نشده بود و ما پیش پرداخت و فعال سازی آنرا انجام دادیم. حدود ۱۱۹۰ واگن قرارداد شأن بسته و فعال سازی شده است.
انوشه بیان نمود: در حوزه اتوبوس هم در ۱۰ سال قبل قریب به ۲۲ هزار اتوبوس در کشور داریم که این آمار برای سال ۹۲ بوده است، در انتها دولت دوازدهم این میزان به ۸ هزار رسید که به عبارتی یعنی از دست دادن ۸۰ درصد ناوگان حمل و نقل در کشور واز این رو مشکلات بسیار زیادی را شامل کمبود اتوبوس برای شهروندان مواجه کرده است.
معاون امور شهرداری های و دهیاری های کشور اضافه کرد: از آغاز دولت سیزدهم حدود ۴۸۰۰ دستگاه اتوبوس قرارداد آنها منعقد شده و حدود ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس تحویل داده شده اند. همینطور در این دولت ما توانستیم نخستین خط اتوبوس برقی را در کرج افتتاح نماییم.
انوشه در مورد تحویل ون به دولت اظهار داشت: در ۱۲ سال قبل هیچ تحویل ونی به دولت نداشتیم، ون های قدیمی هم آلایندگی شدیدی را برای شهر داشتند.
وی در مورد تاکسی های برقی بیان نمود: در حوزه تاکسی برقی هم قراردادهای مختلفی بسته شده، کلان شهرهایی که با آلایندگی بیشتر رو به رو اند در الویت هستند.
معاون امور شهرداری های و دهیاری های کشور در مورد نوسازی تاکسی ها اظهار داشت: ما ۲۰۰ هزار تاکسی فرسوده از ۳۴۰ تاکسی موجود در کشور داریم که این عدد قابل توجهی نیست و ما نیازمند خودروسازانی هستیم که فضای دولتی دارند.
انوشه در انتها در رابطه با معاینه فنی اظهار داشت: خواستارم تا جرایم معاینه فنی اعلام گردد چون که اگر جرایم اعلام شوند حدوداً ۲ همت خواهیم داشت و از این جهت می توانیم ناوگان های جدید خریداری نماییم.


منبع:

1403/03/22
11:13:11
5.0 / 5
197
تگهای خبر: خرید , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
petpart لوازم حیوان لوازم حیوانات خانگی

تگهای لوازم حیوان خانگی پت پارت

PetPart لوازم حیوان خانگی

لوازم حیوانات خانگی

petpart.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم حیوان خانگی محفوظ است