سرخط اخبار اجتماعی ایسنا در روز یكشنبه

از نگرانی ورود مخدر جدید به بازار تا حذف حیاط خلوت ها از بودجه ۹۷ شهرداری

از نگرانی ورود مخدر جدید به بازار تا حذف حیاط خلوت ها از بودجه ۹۷ شهرداری

لوازم حیوان خانگی: توزیع سبد كالای جدید در آینده نزدیك، پاسخ به شائبه های واردات گوشی «آیفون» توسط سازمان تامین اجتماعی، پدیرش استعفای صالحی امیری از جانب نجفی، خطر تولید مشكل در درمان بیماران خاص قدیمی و... جزو اخبار مهم تحریریه اجتماعی ایسنا در روز اول بهمن بودند.



به گزارش لوازم حیوان خانگی به نقل از ایسنا، تا زمان انتشار این گزارش بیش از 50 محتوای خبری از حوزه اجتماعی ایسنا انتشار یافته است. اخباری كه در ادامه بازنشر می شوند، جزو مهم ترین اخبار امروز قرار داشتند:

محمدعلی نجفی – شهردار تهران، امروز اعلام نمود كه با استعفای صالحی امیری موافقت می شود. وی با اشاره به استعفای صالحی امیری - معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران از این سمت به علت انتخاب وی بعنوان رئیس كمیته ملی المپیك اظهار داشت: آقای صالحی امیری از معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران استعفا دادند، اما ما می خواهیم از نیروی فكری ایشان استفاده نماییم. بنابراین ان شاءالله استعفای ایشان پذیرفته می شود، اما بعنوان مشاور از نیروی فكری ایشان استفاده خواهیم كرد.
علی اعطا -سخنگوی شورای شهر تهران- هم امروز تصریح كرد كه حیاط خلوت ها و ۹۲ ردیف كمك در بودجه ۹۷ شهرداری تهران حذف می شود. این مورد باعث انضباط و شفافیت مالی می گردد.
دكتر علی اكبر پورفتح الله - مدیرعامل سازمان انتقال خون - ضمن تشریح جزییات طرح انتقال خون اورژانسی در زمان بحران، اظهار داشت: انجام انتقال خون با استفاده از اورژانس پیش بیمارستانی در حوادثی چون انفجارهای تروریستی یا هر نوع حادثه دیگری می تواند جان بیماران را حفظ كند.

مهندس طاهر موهبتی - مدیرعامل سازمان بیمه سلامت- تعریف منابع مالی برای خاص شدن سه بیماری جدید را از مجلس شورای اسلامی خواهان شد و اظهار داشت: در غیر این صورت این خطر وجود دارد علاوه بر اینكه هزینه های بیماران جدید را پاسخگو نباشیم، خدمت رسانی به بیماران خاص قبلی هم دچار مشكل شود.

سخنگوی اورژانس كشور هم از مسمومیت با گاز منواكسید كربن ۲۳ دانش آموز دبیرستانی در مشهد اطلاع داد.

مدیر كل دفتر حمایتی و توانمندسازی وزارت رفاه جزییات توزیع سبدكالای جدید را شرح داد. به قول مریم السادات میرمالك ثانی در آینده نزدیك سبد جدید توزیع می گردد و مشمولان با رجوع به فروشگاه های طرف قرارداد، می توانند كالاهای خویش را خریداری كنند. در سال ۹۶ سبد كالا در ماه رمضان توزیع شد و در ماه های آینده كه البته زمان دقیق آن مشخص نمی باشد، سبدجدید ارائه می گردد.

مدیر روابط عمومی شركت بین المللی بازرگانی تامین اجتماعی هم به شائبه های واردات گوشی آیفون توسط سازمان تامین اجتماعی پاسخ داد. طبق اظهارات وی، به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از كاهش واردات گوشیهای تلفن همراه قاچاق، مدت ها پیش از اجرای طرح رجیستری و افزایش قیمت تلفن همراه در بازار، این شركت وفق نامه شماره ۳۷۰/۹۶/۱۰۲۸۶ در تاریخ ۹۶/۰۳/۱۳ سازمان پشتیبانی از مصرف كنندگان و تولید كنندگان اقدام به دریافت مجوز واردات محصولات APPLE كرده و فعالیت این شركت در حوزه تلفن همراه هیچ ارتباطی با اجرای طرح رجیستری و افزایش قیمت تلفن همراه در بازار ندارد و صرفا بعنوان بازوی یاری رسان دولت در جهت تنظیم بازار و جلوگیری از قاچاق بوده است.

سخنگوی ستاد مبارز ه با مواد مخدر هم امروز اخطار داد كه مخدر NPS در حال ورود به بازار مصرف است. وی تصریح كرد: با این قوانین نمی توانیم با این مواد برخورد نماییم. یك بخش از نگاه ما باید مخصوص نگاه انتظامی باشد و بخش دیگر هم باید شامل تغییر قانون در بخش ابتدایی و بازدارندگی باشد. باید یك جریان اجتماعی برای مبارزه توسط همه آحاد جامعه همچون همه شركت ها، موسسات، سازمان ها و... تولید شود.

كریم شافعی - معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست- از حذف بودجه مقابله با گرد و غبار خوزستان در سال ۹۷ اطلاع داد.

عیسی كلانتری -رئیس سازمان حفاظت محیط زیست هم در نشست كارگروه كاهش آلودگی هوای تهران اظهار داشت: تهران كمترین صدمه را با وجود سدهای اطراف از خشكسالی می بیند و كلانشهرهای دیگر مانند اصفهان با وجود آب كم سد زاینده رود، دچار خشكسالی خواهند شد.

«روایت آتش نشانی كه معجزه آسا در پلاسكو زنده ماند» نام گزارشی است كه امروز در سرویس حوادث ایسنا انتشار یافته است. این گزارش درباره فرمانده ایستگاه شماره یك آتش نشانی است كه در حادثه پلاسكو، لحظاتی پیش از ریزش ساختمان توانست نجات پیدا كند.

تیترهای زیر، پنج خبر اول و پربازدید امروز سرویس اجتماعی ایسنا به انتخاب مخاطبان تا لحظه انتشار این گزارش بودند:
روایت آتش نشانی كه معجزه آسا در پلاسكو زنده ماند
بودجه گرد و غبار خوزستان حذف شد
توزیع «سبد كالا» ی جدید در آینده نزدیك
سهم «سوابق تحصیلی» در كنكور سراسری ۹۷ چقدر است؟
NPS ها درحال ورود به بازار مصرف مخدرها



1396/11/02
14:08:35
5.0 / 5
4837
تگهای خبر: حفاظت , محیط زیست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
petpart لوازم حیوان لوازم حیوانات خانگی

تگهای لوازم حیوان خانگی پت پارت

PetPart لوازم حیوان خانگی

لوازم حیوانات خانگی

petpart.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم حیوان خانگی محفوظ است