پاسخ محیط زیست به چرایی اعلام دیرهنگام تعطیلات مدارس هنگام آلودگی هوا

پاسخ محیط زیست به چرایی اعلام دیرهنگام تعطیلات مدارس هنگام آلودگی هوا

لوازم حیوان خانگی: در چند روز اخیر آلودگی هوای پایتخت به شدت افزایش پیدا كرده و منجر به تعطیلی مدارس شده است. مدیركل محیط زیست استان تهران درباره علت اعلام دیرهنگام تعطیلی مدارس و رسانه ای شدن مصوبات این جلسه پیش از برگزاری آن توضیح داد.



كیومرث كلانتری در گفت و گو با ایسنا اضافه كرد: با عنایت به افزایش غلظت آلاینده ها در سطح شهر تهران این كمیته روز یكشنبه (۱۵ بهمن) تشكیل جلسه داد و تصمیماتی گرفتیم كه تا ۲۴ ساعت بعد قابل اجرا بودند ازاین رو ما عصر روز گذشته جلسه ای برای اتخاذ تمهیداتی در ۲۴ ساعت بعد تشكیل دادیم. تصمیماتی كه برای جلوگیری از افزایش آلودگی هوا در عصر روز گذشته گرفته شد تا عصر امروز قابل اجرا است و بعد از آن اگر لازم باشد برای ۲۴ ساعت بعد تصمیم گیری می نماییم.

مدیركل محیط زیست استان تهران درباره اطلاع رسانی درزمینه مصوبات كارگروه شرایط ویژه آلودگی هوای تهران اظهار داشت: هیچ گونه ناهماهنگی در اعلام مصوبات كمیته هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا وجود ندارد و پخش اخبار ضد و نقیض در این باره به علت عجله بعضی از دوستان رسانه ای است. شب گذشته یكی از خبرگزاری ها متاسفانه پیش از شروع جلسه از تعطیلی مدارس اطلاع داد كه من بلافاصله در گفت و گو با شبكه خبر آن را تكذیب و اعلام كردم كه جلسه هنوز تشكیل نشده است.

وی ادامه داد: بر مبنای دستورالعمل كمیته هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا بعد از تصمیم گیری درباره مصوبات جلسه فقط دو نفر می توانند مصوبات را اعلام كنند كه یكی از آن ها استاندار تهران و دیگری مدیركل حفاظت محیط زیست استان تهران است ازاین رو هر خبری كه به جز از این دو نهاد منتشر شود قابل اعتنا نیست.

كلانتری با اشاره به اینكه در خواست می كنم در اعلام مصوبات جلسه عجله نشود، اظهار داشت: مرجع اصلی اعلام مصوبات كمیته شرایط ویژه آلودگی هوای تهران استانداری و محیط زیست است ازاین رو از نظر من هیچ گونه ناهماهنگی در اعلام مصوبات نبوده است و آنچه كه سبب پخش اخبار ضد و نقیض شد شیطنت بعضی از كانال های تلگرامی بود.

مدیركل محیط زیست استان تهران در انتها خاطرنشان كرد: تعطیلی مدارس به منزله این نیست كه شهروندان بار سفر ببندند ومدارس به این دلیل تعطیل می گردد كه رفت و آمد خودرو در سطح شهر كم شود و ترافیك كاهش یابد.



1396/11/17
15:56:01
5.0 / 5
4988
تگهای خبر: آلودگی , محیط زیست , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
petpart لوازم حیوان لوازم حیوانات خانگی

تگهای لوازم حیوان خانگی پت پارت

PetPart لوازم حیوان خانگی

لوازم حیوانات خانگی

petpart.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم حیوان خانگی محفوظ است