معاون سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد

رای منفی هیات وزیران به شماره گذاری مجدد موتورسیكلت های كاربراتوری

رای منفی هیات وزیران به شماره گذاری مجدد موتورسیكلت های كاربراتوری

لوازم حیوان خانگی: معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: درخواست صدور مجوز برای شماره گذاری مجدد موتورسیكلت های كاربراتوری در هیات وزیران رای نیاورد.



مسعود تجریشی كه پیش از این مخالفت سازمان حفاظت محیط زیست را با شماره گذاری مجدد موتورسیكلت های كاربراتوری اعلام نموده و این اقدام را مغایر قانون دانسته بود، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینكه درخواست مجوز شماره گذاری مجدد موتورهای كاربراتوری در روز یكشنبه (۲۷ خرداد) در جلسه هیات وزیران مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: با عنایت به این تصمیم دولت، موتورسیكلت های كاربراتوری قابلیت شماره گذاری ندارند.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با تاكید بر اینكه با رای منفی دولت به درخواست شماره گذاری مجدد موتورسیكلت های كاربراتوری این ماجرا تمام شده تلقی می شود، خاطرنشان كرد: دولت ادله وزارت صنعت و معدن را در مورد لزوم تولید موتورسیكلت های كاربراتوری نپذیرفت. در حقیقت توجه به مسائل و اهداف مهم تر یعنی دستیابی به هوای پاك و سالم سبب شد كه ادله های مطرح شده از جانب وزارت صنعت و معدن پذیرفته نشود.

تجریشی با اشاره به اینكه نمی توانیم سیاستگذاری ها را با استثناها نادیده بگیریم، اظهار داشت: نمی توانیم هم از سوخت ارزان و هم از خودروی بی كیفیت استفاده نماییم و هم فرهنگ تك سرنشینی در میان ما وجود داشته باشد و در عین حال خواستار بهبود وضعیت آلودگی هوا باشیم بلكه باید یك چارچوب و اصول را محور عمل قرار دهیم و به آن قائل باشیم.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست در انتها با اشاره به اینكه بطور قطع تولید اشتغال و رونق اقتصاد در گرو سلامت انسان است، خاطرنشان كرد: نمی توانیم همه مسائل را با هم بخواهیم. به عبارت ساده تر نمی توانیم هم خواستار هوای سالم باشیم و هم تولید موتورهای آلاینده كاربراتوری را مطالبه نماییم. باید بدانیم كه اصالت با انسان است و اشتغال و اقتصاد در گروه سلامت اوست یعنی پیش از هر موضوعی نیاز به انسان سالم داریم و برای دستیابی به این مهم باید روی قانون تاكید نماییم.




1397/03/30
14:12:50
5.0 / 5
4691
تگهای خبر: حفاظت , محیط زیست , هوا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
petpart لوازم حیوان لوازم حیوانات خانگی

تگهای لوازم حیوان خانگی پت پارت

PetPart لوازم حیوان خانگی

لوازم حیوانات خانگی

petpart.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم حیوان خانگی محفوظ است