پیش بینی جو آرام و پایدار در بیشتر مناطق كشور

پیش بینی جو آرام و پایدار در بیشتر مناطق كشور

به گزارش لوازم حیوان خانگی مدیركل پیش بینی و آگهی سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به پایداری جو در بیشتر مناطق كشور تا اختتام هفته، اظهار داشت: بدین جهت افزایش غلظت آلاینده ها در بعضی شهرها دور از انتظار نیست.


صادق ضیائیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان این كه بر طبق تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی تا اختتام هفته در چارچوب مناطق واقع در نیمه شمالی كشور جوی آرام و پایدار حاكم است، اظهار نمود: بدین جهت در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده ها، غبار محلی و كاهش كیفیت هوا پیش بینی می شود.

وی افزود: طی امروز (۱۸ آبان ماه) در بعضی نقاط استان های فارس، بوشهر، كرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، غرب یزد، جنوب اصفهان، جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز و فردا (۱۹ آبان ماه) در بعضی نقاط هرمزگان، سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی كرمان، جنوب فارس، جنوب بوشهر و جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز، رگبار رعد و برق و گاهی وزش باد شدید و موقت پیش بینی می شود.
مدیركل پیش بینی و آگهی سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این كه شدت بارش طی امروز در هرمزگان، جنوب كرمان و جنوب و شرق فارس است، اظهار داشت: طی روز دوشنبه (۲۰ آبان ماه) در سیستان و بلوچستان بارش پراكنده و در نوار شرقی كشور وزش باد شدید پیش بینی می شود.
بگفته ضیائیان طی امروز و فردا شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.
او در آخر درباره ی وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار نمود: آسمان تهران فردا و پس فردا (۱۹ و ۲۰ آبان ماه) صاف همراه با غبار محلی و در بعضی ساعات غبارآلود با حداقل دمای ۱۰ و حداكثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.



1398/08/18
15:05:23
5.0 / 5
4423
تگهای خبر: آب , آلاینده , بارش , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
petpart لوازم حیوان لوازم حیوانات خانگی

تگهای لوازم حیوان خانگی پت پارت

PetPart لوازم حیوان خانگی

لوازم حیوانات خانگی

petpart.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم حیوان خانگی محفوظ است