وقوع بارندگی های شدید سیل آسا در بمبئی

وقوع بارندگی های شدید سیل آسا در بمبئی

به گزارش لوازم حیوان خانگی ابرهای متراكم و رعد و برق های شدید منجر به وقوع بارندگی های سیل آسا در سراسر شهر بمبئی در هند شده است.


به گزارش لوازم حیوان خانگی به نقل از ایسنا، مواردی از بارندگی شدید هم در مناطق جداگانه بمبئی بخصوص در ساعات اولیه بامداد چهارشنبه گزارش شده است.
اداره هواشناسی هند (IMD) بارندگی بمبئی در ساعات اخیر را "بسیار شدید" طبقه بندی کرده است.
با عنایت به دومین بارندگی بسیار شدید در ۲۶ سال گذشته، شهر بمبئی هند از عصر سه شنبه شاهد بارش های سیل آسا است. هم اکنون، بارندگی ۲۷۳.۶ میلی متری در این شهر در کمتر از ۲۴ ساعت ثبت شده و زندگی شهری را زیر و رو کرده است.
این بارندگی ها سیستم حمل و نقل محلی بمبئی را مختل کرده است، چون که چندین جاده و مناطق شهر گرفتار آبگرفتگی شده اند. خطوط نجات بمبئی، قطارهای محلی که مناطق کلان شهرهای ساحلی را به هم متصل می کنند، با عنایت به بارش شدید باران هم لغو یا با تاخیر رو به رو شده اند.
بمبئی با بارندگی های شدید غریبه نیست، چونکه در کنار دریای وسیع عرب واقع شده است که به داشتن فصول بارانی شدید مشهور است. شدت باران های بمبئی در گذشته از سطح نگران کننده ۳۰۰ میلی متری عبور کرده است.
بنا بر گزارش اسپوتنیک، در ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۶ میلادی، بمبئی ۳۰۳.۷ میلی متر باران ثبت نمود. قبل از آن در این شهر ۳۱۲.۴ میلی متر باران در ۲۳ سپتامبر ۱۹۹۳ میلادی و ۳۱۸.۲ میلی متر باران در ۲۳ سپتامبر ۱۹۸۱ میلادی ثبت شده بود.




منبع:

1399/07/03
12:17:23
5.0 / 5
1847
تگهای خبر: آب , بارش , بارندگی , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
petpart لوازم حیوان لوازم حیوانات خانگی

تگهای لوازم حیوان خانگی پت پارت

PetPart لوازم حیوان خانگی

لوازم حیوانات خانگی

petpart.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم حیوان خانگی محفوظ است